piątek, 12 grudnia 2014

Na temat bhp

Na ten temat warto poczytać doradztwo bhp warszawa.

Oraz oczywiście nasz poradnik.

Kwestie bhp

Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.

Obsługa firmy w kwestii bezpieczeństwa pracy jest związana z wykonywaniem wielu czynności. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są konieczne praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Odniosę się jeszcze do innej rzeczy.

Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Kwestie bhp w firmie to nie tylko szkolenia pracowników ale także wiele kwestii związanych ze służbą bhp. Tak więc nawet jeśli zlecisz szkolenie pracowników zewnętrznej firmie to musisz zadbać o wiele aspektów. Tak więc warto pozbyć się całego bhp i zlecić wszystko zewnętrznej firmie. Natomiast z innej strony na to patrząc.

W każdym fachu zanim się podejmie prace potrzebne będzie zapoznanie się ze miejscem pracy. Oprócz tego niezbędne jest odbycie kursu BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile zwykle pracodawca przyjmując nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze szczegółami pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.


z tytułu ubezpieczenia

Wcześniej pisałem na swoim blogu na różne tematy. Tym razem chciałbym poruszyć tematykę Obsługa bhp. Zapraszam do przeczytania nowego wpisu.

W każdym zawodzie zanim się podejmie prace konieczne będzie zapoznanie się ze stanowiskiem pracy. Oprócz tego wymagane jest odbycie szkolenia BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile zwykle pracodawca przyjmując nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze szczegółami pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Obsługa firmy w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy wiąże się z wykonywaniem wielu obowiązków. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są wymagane praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Z innej strony patrząc.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Oczywiście to nie wszystko na ten temat ale na ten artykuł wystarczy.


Warto też oszczędzić sobie

Miło jest czasem napisać o czymś rozrywkowym ale tym razem znów chcę skupić się na innym temacie.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych rzeczy. Pisałem już o sposobach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i przekazać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.

Obsługa firmy w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy wiąże się z wykonywaniem wielu zadań. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są konieczne praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Teraz o czymś innym.

Czy warto zajmować się wszystkimi sprawami w własnej firmie? Jasne, że można nieco oszczędzić prowadząc samemu księgowość i zajmując się sprawami BHP. Jednak należy pamiętać, że twój czas też ma wartość - można go przecież wykorzystać na pracę w firmie. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Więcej napiszę następnym razem, na dziś mam już dość tego tematu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz