Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to także w biznesie.
Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie spraw - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie ma potrzeby już tworzyć tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.
Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Jednak cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.
A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie bytom
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz