W moich innych notkach omawiałem już takie tematy, chcę więc uzupełnić moje wcześniejsze wypowiedzi.
Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Odniosę się jeszcze do innej rzeczy.
Warto wspomnieć o tym, że okresowe szkolenie z bezpieczeństwa i higieny pracy kończy się dla pracownika egzaminem z zakresu wiedzy objętej szkoleniem. Po zdaniu takiego egzaminu nasz pracownik otrzymuje stosowne zaświadczenie, którego kopię przechowuje ośrodek BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.
Zatrudniając pracownika, który już wcześniej pracował w naszej firmie i jedynie ponownie go zatrudniamy, nie musimy przeprowadzać szkoleń bhp ponownie. W tym temacie dodam jeszcze jedno.
Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.
Czy warto zajmować się wszystkimi sprawami w swojej firmie? Niewątpliwie można trochę zaoszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak musisz pamiętać, że twój czas kosztuje - można go przecież wykorzystać na pracę w firmie. Z innej strony patrząc.
Mam nadzieję, że mój artykuł był przydatny. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu. szkolenia bhp warszawa
usługi bhp - też dobry
Jeśli mowa o firma bhp to wspomnę też o innych źródłach.
Oprócz tego mogę jeszcze odesłać do: szkolenia bhp warszawa - moim zdaniem są to całkiem pomocne materiały.
Na temat szkolenia bhp warszawa to też niezłe źródło
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz