sobota, 3 listopada 2012

W naszej szkole

Polska szkoła jak działa wszyscy wiedzą :). Najczęściej o poziomie danej szkoły świadczą jej uczniowie oraz kadra pedagogiczna. Ale są także inne istotne czynniki, takie jak wyposażenie i pomoce dydaktyczne. pomoce szkolne

Najtrudniej jest z przedmiotami ścisłymi, ponieważ często wymagają rozbudowanego zaplecza. Odczynniki chemiczne nie mają wystarczająco długiego terminu przydatności, a prowadzącemu zajęcia nie wolno wykorzystywać tych przeterminowanych. Ogólnie w naszych szkołach lekcje chemii nie są dla uczniów wystarczająco interesujące. Skarżą się oni przede wszystkim na brak doświadczeń, które przecież znacząco zwiększają atrakcyjność przedmiotu. Co innego na każdej lekcji liczyć mole, czy zaliczać układ pierwiastków, a co innego mieć do czynienia z "żywą" chemią, kiedy widzimy realny przebieg zapisanych reakcji - nie tylko można w wtedy łatwiej zapamiętać przebieg reakcji, ale można się w to nieźle wciągnąć. Dlatego nie powinno budzić zdziwienia, że chemia nie należy do popularnych kierunków studiów - zdecydowana większość ma raczej negatywne doświadczenia z tym przedmiotem - mało kto odnajduje w sobie pasję do zapisywania wzorów reakcji. pomoce szkolne - to całkiem niezłe Na temat pomoce szkolne to też niezłe info pomoce szkolne - tekst jest OK pomoce szkolne - tekst jest OK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz