sobota, 20 sierpnia 2011

Namioty ogrodowe

Pisałam już o namiotach w ogrodzie, takich które można wykorzystać na przyjęciu weselnym, oraz o namiotach kateringowych (cateringowych?).

namioty ogrodowe

Zasadniczo mam nadzieję, że te notki blogowe nie będą zbyt wysoko w wynikach wyszukiwania przeglądarki Google, ponieważ wolałabym, aby zbyt wiele osób nie przeczytało efektów mojej radosnej twórczości (a raczej tfurczosci) na temat namiotów ;).

A teraz do sedna. Ja nie zapomniałam o tym, jak mało atrakcyjne są przeciętne namioty ogrodowe. W zasadzie nie mam pojęcia po co (tudzież po jaką cholerę) ustawiać w swoim ogrodzie takie monstrum. O aspektach estetycznych można po prostu ZAPOMNIEĆ. Poza tym jedna uwaga - naprawdę jeżeli posiadamy mały ogród, to lepiej jest takich monstrów sobie nie fundować.

Jednak z racji, że pisze te teksty o namiotach, odwiedziłam kilka stron internetowych oferujących te ustrojstwa. No i muszę przyznać - a dla mnie sprawy estetyczne są NAPRAWDĘ istotne - w końcu te namioty zaczęły wyglądać całkiem przyzwoicie!

A więc - drodzy esteci - możecie z czystym sumieniem kupić sobie taki namiot ogrodowy, ale z pewnym zastrzeżeniem - mimo wszystko sądzę, że na małej przestrzeni nie warto sobie czegoś takiego stawiać.

Na temat namioty ogrodowe to też niezłe źródło
namioty ogrodowe - to całkiem niezłe
Wpis inspirowany jest również namioty ogrodowe
Dodatkowe informacje znalazłem właśnie tutaj namioty ogrodowe - polecam ten artykuł. Zdecydowanie jest warty przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz